نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





ساعت عقربه ای و قدیمی در اسکرین سیور Clock Tower 3D Screensaver v1.1

ساعت عقربه ای و قدیمی در اسکرین سیور Clock Tower 3D Screensaver v1.1

Clock Tower 3D Screensaver یک محافظ صفحه نمایش بسیار جالب و زیباست که در دل خود یک ساعت عقربه ای بسیار بزرگ را بر فراز یک ساختمان قدیمی جای داده و گذشت لحظات را نمایش می دهد. این اسکرین سیور که فوق العاده جذاب و نزدیک به واقعیت طراحی شده از محیطی کاملا سه بعدی هم بهره می برد ؛ این محیط سه بعدی در کنار گرافیک بسیار مناسب و همچنین موزیک دلنشینی که در طول اجرای محافظ صفحه نمایش به صدا در می آید می تواند آرامشی خاص را بعد از چند ساعت کار خسته کننده ایجاد کند.
این ساعت عقربه ای در زمان های خاص هم زنگی را به صدا می آورد که نشان دهد زمان در حال گذران است. Clock Tower 3D Screensaver با توجه به حجم مناسبی که دارد می تواند دلیل خوبی باشد که اکثر کاربران آن را دانلود و پس از نصب از تماشای آن لذت ببرند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Clock Tower 3D Screensaver v1.1 :
- گرافیک بسیار مناسب
- محیط کاملا سه بعدی اسکرین سیور
- موزیک دلنشین و هماهنگ با تصاویر
- زنگ اتوماتیک ساعت در زمان های خاص
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


ادامه مطلب

[+] نوشته شده توسط ♥ ♀★•★♥ princesS AmiRi♥★•★♀ ♥ در 12:9 | |







دانلود MaximumSoft WebCopier Pro v5.4 دانلود کامل یک وب سایت

دانلود MaximumSoft WebCopier Pro دانلود کامل یک وب سایت


شاید شما هم از آن دست کاربرانی باشید که همیشه به اینترنت دسترسی ندارید و یا این که  از دسته کاربرانی باشید که از به دلایل مختلف کمتر فرصت می کنید به دنیای مجازی اینترنت سر بزنید ، و یا شاید هم از کاربرانی هستید که دوست دارید سایت محبوب خود را همیشه به صورت محلی هم روی سیستم خود قابل دسترس داشته باشید ؛ چاره ی تمامی این موارد استفاده از نرم افزارهایی است که قابلیت دریافت کامل یک وب سایت را با تمامی اجزای آن برای کاربران فراهم می آورند. این دسته نرم افزارها با استفاده از متدهای خاصی تمامی تصاویر ، صفحات وب ، فایل های درون یک سایت و به طور کلی آنچه در یک سرور از محتویات یک سایت تعریف شده است را دانلود و برروی سیستم کاربر ذخیره می نماید تا حتی به صورت آفلاین هم کاربر بتواند به بازدید آن بپردازد.
شکی نیست که نرم افزارهای زیادی در این زمینه تولید شده اند ، هریک قابلیت های مربوط به خود را دارند ، یکی از نرم افزارهای بسیار معروف که در این زمینه می تواند با دارا بودن قابلیت های فراوان کاربران را در دریافت کامل یک وب سایت یاری دهد MaximumSoft WebCopier Pro  نام دارد. این نرم افزار محصولی از MaximumSoft دارد که به تازگی نسخه 5 این ابزار آماده استفاده کاربران شده است. اما سرعت بالا در دریافت فایل ها از سرور وب سایت ، استفاده بسیار آسان از نرم افزار در کنار محیط کاربری فوق العاده جذاب این نرم افزار از مهم ترین قابلیت های این ابزار به شمار می روند. تنها با یک کلیک و دادن آدرس به نرم افزار لحظاتی بعد وب سایت مورد نظر به صورت محلی قابل دسترس کاربر خواهد بود بدون این که کوچکترین فایلی از آن کاسته شده باشد.
پشتیبانی از تمامی پروتوکل ها و فرمت ها این قابلیت را به کاربران می دهد تا با خیالی آسوده به دانلود یک سایت اقدام نمایند. با WebCopier Pro به سادگی می توان وب سایت دریافتی را به روی یک سی دی و یا یک هارددیسک به صورت نسخه پشتیبان از آن نگهداری نمود. قابلیت زمان بندی هم در این ابزار گنجانده شده است تا با این قابلیت کاربر بتواند زمان بندی دریافت وب سایت را انجام دهد. نکته آخر هم این که WebCopier Pro با تمامی انواع پل های ارتباطی سازگاری کامل دارد. نسخه ای که پیش روی شما کاربران قرار دارد آخرین نسخه از این ابزار به شمار می رود که به صورت کامل کرک شده می توانید از آن بهره ببرید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار MaximumSoft WebCopier Pro v5.4 :
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- محیط کاربری فوق العاده جذاب در کنار وجود چندین پوسته زیبا
- سازگاری با انواع پل های ارتباطی
- سازگاری با اتواع پروتوکل ها
- سازگاری با انواع فرمت ها
- قابلیت دریافت تصاویر ، فلش فایل ها ، اسکریپ ها و فایل های صوتی که به صورت آنلاین قابل دسترسی هستند
- قابلیت مدیریت کامل برروی وب سایت های دانلود شده
- قابلیت ذخیره سازی و تهیه نسخه پشتیبان از وب سایت دانلود شده
- امکان زمان بندی دانلود وب سایت
- قابلیت Import وب سایت های مورد علاقه Internet Explorer
- قابلیت دریافت وب سایت و ذخیره آن به روی سی دی به صورت مستقیم
- انجام بسیاری از کارها به صورت Wizard برای انجام سریعتر کارها
- سازگاری با تمامی نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


ادامه مطلب

[+] نوشته شده توسط ♥ ♀★•★♥ princesS AmiRi♥★•★♀ ♥ در 11:57 | |







تجربه وبکم مجازی با نرم افزار Video2Webcam v3.3.0.6

منبع : www.AsanDownload.com


Video2webcam نام نرم افزاری جالب و در عین حال مفید است که با استفاده از آن کاربران می توانند با یک وب کم مجازی به استقبال مسنجرهای خود بروند. مسنجرها لزوما باید حتما سیستم سخت افزاری وبکم را داشته باشند تا بتوانند آن را به صورت آنلاین به نمایش درآورند اما می توان با چنین نرم افزارهای ویدئوهای ضبط شده از قبل را به عنوان تصاویر وبکم به صورت آنلاین بین دوستان به اشتراک گذاشت و به نمایش در آورد.
این وبکم مجازی که از واسط کاربری ساده ای بهره می برد به راحتی قابل نصب و استفاده بوده و از حجم بسیار مناسبی هم بهره می برد ؛ از تمامی مسنجرهای رایج موجود به صورت کامل پشتیبانی کرده و تصاویر را به صورت آنلاین و بدون هیچ گونه قطعی در ارسال تصاویر به مسنجر به نمایش می گذارد. Video2webcam همچنین از اکثر فرمت های رایج ویدئویی نظیر avi، asf، flv، mp4،mpeg، mpg، ram، rm، rmvb و  wmv پشتیبانی کرده و می تواند از تصاویر هم با فرمت هایی نظیر JPG ، GIF ، BMP و ... به عنوان تصاویر موجود در وبکم بهره برداری کند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Video2Webcam  :
- استفاده آسان از نرم افزار ، حجم پائین و واسط کاربری ساده اما جذاب
- پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های ویدئویی و تصویری
- پشتیبانی از تقریبا تمامی مسنجرها
- ارسال تصاویر بدون هیچ گونه قطعی
- امکان سوئیچ بین وبکم مجازی با وبکم اصلی تنها با یک کلیک
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


ادامه مطلب

[+] نوشته شده توسط ♥ ♀★•★♥ princesS AmiRi♥★•★♀ ♥ در 11:55 | |







دانلود Mayan Waterfall 3D آبشاری زیبا در دل جنگل

دانلود Mayan Waterfall 3D آبشاری زیبا در دل جنگل


اسکرین سیور Mayan Waterfall 3D نام یک محافظ صفحه نمایش فوق العاده زیبا و جذاب است که تصاویر یک جنگل سبز و آرامش بخش را نمایش می دهد ؛ در این اسکرین سیور که طراحی آن فوق العاده بوده یک آبشار بسیار زیبا هم که با موزیک های دلنشینی همراه شده می تواند علاوه بر زنده نگه داشتن پیکسل های صفحه نمایش پس از ساعت ها کار طولانی و خسته کننده با سیستم رایانه ای آرامشی چند دقیقه ای را به کاربر هدیه کند.
طراحی سه بعدی ، استفاده از رنگ های شاد و زیبا ، موزیک بسیار دلنشین و توجه به جزئیات در طراحی از جمله خصوصیات مهمی هستند که در Mayan Waterfall 3D به چشم می خورند. داشتن این اسکرین سیور هزینه ای در برندارد ؛ پس به کاربرانی که اینترنت در اختیار دارند توصیه می کنیم حتما این محافظ صفحه نمایش زیبا و جذاب را دانلود کنند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Mayan Waterfall 3D:
- طراحی بسیار زیبا و ویژه
- موزیک دلنشین و هماهنگ با تصاویر
- استفاده از رنگ های شاد در طراحی
- نمایش یک آبشار دیدنی
- طراحی به صورت کاملا سه بعدی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


ادامه مطلب

[+] نوشته شده توسط ♥ ♀★•★♥ princesS AmiRi♥★•★♀ ♥ در 11:50 | |







تیم مسابقه کراش Crash 4 Team Racing


منبع : www.AsanDownload.com

 


حتما تمامی علاقمندان به بازی های کامپیوتری و به خصوص علاقمندان به پلی استیشن با بازی Crash Team Racing آشنایی کامل دارند و با این شخصیت  دوست  داشتنی و سمبل بازی های Playstation خاطرات بسیاری دارند. قابل نصب و اجرا بر روی کامپیوتر و بازی چند نفره و مهیج ! قابلیت نصب و اجرا بر روی تمامی سیستم های ضعیف و قوی، قدیمی و جدید کامپیوتری !
ویژگی های بازی واقعآ فوق العاده است ، از قبیل جاده های زیبا و شگفت انگیز با ویژگی های خاص خودش و ماشین هایی که کراش و دوستان او سوار بر آن هستند. شما در پایان هر مرحله از آن جاده ها باید در مقابل غول های این بازی یک مسابقه بدهید، که این سبک هم در نوع خودش جالب است.از دیگر ویژگی های این بازی می توان به جعبه هایی که وسط جاده هستن که با برخورد با آنها یک ابزار بدست می آورید که می توانید با آن رقیب های خود را سرنگون کنید . کماکان که از عمر ساخت این بازی می گذرد ، ولی هنوز هم در کلوپ ها و خانه ها بچه ها و حتی بزرگتر ها هم مشغول به این بازی هستند.
داستان بازی:
 خانواده کراش به‌طور اتفاقی وارد یک مسابقه فضائی خطرناک می‌شوند. King سلطان موجودات فضائی این مسابقه را ترتیب داده است و می‌خواهد به کمک بهترین رانندگان، کراش را شکست دهد و ...
معرفی شخصیت‌ها:
- Crash: روباهی زرنگ که همیشه لبخند به لب دارد و به کمک ماسک سرخ ‌پوستان به نام اورتگا در تلاش است تا ماسک شیطان و دکتر را شکست دهد. 
- Coco: خواهر کراش که آرام و مهربان است.
- Crunch: برادر کراش بوده و یک ورزشکار حرفه‌ای است.

قابلیت های كلیدی بازي Crash 4 Team Racing:
- پرتابل بودن بازي كه شما احتياج به نصب بازي نداريد
- بازی بسيار جذاب و هیجانی  با گرافیک بالا و سه بعدی
- جلوهاي زيبا و كم نظير صوتي و بصري
- حالت مسابقه اي و تفريحي، پرهيجان بودن بازي
- بالا بردن خلاقيت و هوش افراد
- دست زدن به ابتكار و خلاقيت در طي بازي
- انیمیشن زیبا و با کیفیت
- و...


ادامه مطلب

[+] نوشته شده توسط ♥ ♀★•★♥ princesS AmiRi♥★•★♀ ♥ در 11:2 | |







بازی بسيار جذاب ایرانی افسانه عموپورنگ

منبع : www.AsanDownload.com

 


همه شما دوستان عزيز  با اسم عموپورنگ آشنا هستید و همچنین برنامه های ایشون رو در شبکه اول سیما مشاهده کردیده ايد شاید بتوان گفت بهترین برنامه برای شبکه کودک و نوجوان همین برنامه عموپورنگ است. كه بازديدكنندگان بسياري را به همراه دارد. بعلاوه با حضور امیر محمد نیز برنامه بسیار جالبتر می شود اکنون شما می تونید بازی افسانه عموپورنگ Pourang Legend رو دانلود کنید در این بازی که کاملا به صورت فارسی و ایرانی می باشد و موضوع آن نیز در رابطه با عموپورنگ است. شما در نقش عموپورنگ ظاهر می شوید و باید بازی رو شروع نماييد. داستان بازی از آنجایی شروع می شود که عموپورنگ و امیر محمد جهت تعطیلات و رفع خستگی از کارهای صدا سیما و خلاصه مجری گری به جزیره ای سفر میکنند. تا چند هفته ای رو در آنجا اقامت کنند اما بر اثر یک اتفاق مشکوک امیر محمد دزدیده می شود و... حال وظیفه شما این هست که با توجه به نقشه مراحل را یکی پس از دیگری سپری کنید و آیتم های موجود در مراحل را گرفته و موجودات را نابود کرده تا به کلید اصلی دست پیدا کنید و توسط آن الماس را از دل سنگ خارج کنید و با غول ... بازی از لحاظ گرافیکی در حد قابل قبولی می باشد همچنین اصوات و آهنگ های به کار رفته در بازی و در نهایت گیم پلی بازی و کنترل آن نیز بسیار خوب و دقیق می باشد.

قابلیت های کلیدی بازی افسانه عموپورنگ:
- بازی کاملا به صورت فارسی می باشد
- دارای محیطی زیبا و کاربر پسند
- مناسب برای تمامي سنین
- دارای فایل راهنما جداگانه در پوشه بازی
- دارای سیستم ذخیره و بارگزاری اتوماتیک (Auto Save)
- دارای حجم کم با قابلیت نصب آسان
- و ...


ادامه مطلب

[+] نوشته شده توسط ♥ ♀★•★♥ princesS AmiRi♥★•★♀ ♥ در 10:59 | |







شکار پرندگان در بازی Ultimate Duck Hunting

منبع : www.AsanDownload.com


اگر به اندکی به گذشته برگردیم و به نسل قبلی کنسول های بازی نگاهی بیندازیم متوجه سادگی آن ها خواهیم شد. بازی هایی که برای این کنسول ها ساخته می شدند هم فوق العاده ساده بودند و هم از محیط بسیار ساده ای بهره می بردند. یکی از بازی هایی که طرفداران بسیار زیادی داشت ، بازی تفنگی بود که باید مرغابی ها هدف گرفته می شدند ، این بازی جذاب که بسیار ساده طراحی شده بود با تفنگ الکترونیکی انجام بازی را امکان پذیر می ساخت؛ حالا که چند سالی از آن نسل از کنسول های بازی گذشته و رایانه ها و سیستم های جدید جای آن ها را گرفته اند کمتر از این دسته بازی ها ساخته و طراحی می شود ؛ اما بازی جدیدی به نام Ultimate Duck Hunting محیطی شبیه به آن بازی ها را برای کاربر تداعی خواهد کرد. در این بازی که مهم ترین خصوصیت آن تیاز به دقت ، سرعت و نشانه روی بالا است کاربر باید در نقش یک شکارچی حرفه ای عمل کند.
محیط کاملا سه بعدی بازی در کنار گرافیک فوق العاده آن از نکاتی است که بسیار به چشم می آید ، شکار پرندگان در برف شدید نیاز به دقت و سرعت عمل بالایی دارد و کاربری موفق خواهد بود که بتواند از لحظات بهترین نتیجه را کسب کند.
در Ultimate Duck Hunting تعداد تیرها محدود خواهد بود و کاربری موفق خواهد شد که از همه تیرها برای هدف رفتن نشانه که همان پرندگان هستند نهایت استفاده را ببرد. امتیازها بر اساس فاصله میان پرندگان و شکارچی متغیر است و براساس این که پرنده دورتر باشد امتیاز کسب شده از شکار آن نیز افزایش می یابد و بالعکس این ماجرا هم نیز وجود دارد.


قابلیت های کلیدی بازی Ultimate Duck Hunting :
- جذابیت بازی در شکار پرندگان
- محیط بسیار طبیعی بازی
- محیط سه بعدی بازی در کنار گرافیک مناسب
- امکان بهره گیری از تعدادی تیر محدود برای هدف رفتن
- متغیر بودن امتیازهای کسب شده براساس فاصله هدف ها
- نیاز به دقت و سرعت عمل بالا در این بازی
- محیط شبیه سازی شده این بازی که بسیار نزدیک به واقعیت است
- موزیک های همگون به کار رفته در بازی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و ...


ادامه مطلب

[+] نوشته شده توسط ♥ ♀★•★♥ princesS AmiRi♥★•★♀ ♥ در 10:57 | |







بازي جذاب خروس تيرانداز Revenge Of The Chicken

منبع : www.AsanDownload.com


بازي بسيار جذاب Revenge Of The Chicken قهرمان اين بازي يک خروس کماندو است که به جنگ وحشي‌هاي ساکن بيابان رفته است يا شايد برعکس. صرف نظر از داستان بي‌سر و ته بازي، شما بايد با يک اسلحه به‌سمت وحشي‌هايي که به شما حمله خواهند کرد شليک کرده و مانع از رسيدن آن‌ها به خود شويد. وحشي‌ها از بالاي صفحه وارد مي‌شوند و شما در يک خط عرضي در پايين صفحه قادر به حرکت خواهيد بود. در سطح عرصه نبرد، کاکتوس‌هايي وجود دارد که براي وحشي‌ها سنگر محسوب مي‌شود. وحشي‌ها نيز در طول حرکت مارپيچي خود به سمت شما، دائما کاکتوس مي‌کارند. پس بايد کاکتوس‌ها را نيز هدف قرار دهيد. در عوض بعضي از کاکتوس‌ها سکه يا الماسي به‌عنوان جايزه به شما مي‌دهند که گرفتن آن‌ها باعث قوي‌تر شدن شما خواهد شد. هر سکه يا الماس، يک توانايي به شما هديه مي‌دهد و اگر کشته شويد توانايي‌ها را از دست خواهيد داد، اگر چه سکه‌ و الماس به هوا پرتاب مي‌شوند و اگر کمي سريع باشيد شايد بتوانيد بعضي از آن‌ها را دوباره بگيريد. مسلسل، موشک‌انداز و زره ضد ضربه، بعضي از اين توانايي‌ها هستند.

قابلیت های کلیدی بازی Revenge Of The Chicken:
- 3 طرح مختلف برای انجام بازی
- 25 مرحله مختلف در 5 سطح بازي
- بالاترين حالت در GamePlay
- گرافيك نسبتا مناسب
- حالت مخصوص تست در بازي
- 5 جايزه و 3 جايزه فوق العاده
- نهايت جذابيت در بازي
- وجود ده ها افکت صوتی ، تصویری و انیمیشنی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


ادامه مطلب

[+] نوشته شده توسط ♥ ♀★•★♥ princesS AmiRi♥★•★♀ ♥ در 10:55 | |







منهدم كردن هواپيماها در بازي Battlestrike: The Road to Berlin

منبع : www.AsanDownload.com


مدت ها بود كه يك بازي اكشن در سايت قرار نداده بوديم و حالا بعد از وقفه اي نسبتا طولاني و در ايام تعطيلات قصد داريم تا بازي جذاب و اكشني به نام Battlestrike: The Road to Berlin را به شما كاربران عزيز تقديم كنيم. بازي سراسر هيجان كه موضوع آن انهدام هواپيماهايي هستند كه بر فراز برلين پرواز مي كنند. اين بازي جذاب و ديدني كه از گرافيك بسيار مناسبي بهره مي برد براساس داستان و طراحي قديمي ساخته شده است، هواپيماها قديمي، توپخانه هاي قديمي و به طور كلي طراحي بازي به سبك قديم انجام پذيرفته تا كاربران حال و هواي جنگ هاي قديمي را هم احساس كنند. اين بازي طوري طراحي شده كه كاربر بايد با اسلحه هايي كه در هرمرحله در اختيارش قرار مي گيرد هواپيماهاي در حال پرواز را منهدم كند، البته اين اسلحه ها در هر مرحله تغيير خواهد كرد و اين امر هم ناشي از آن مي شود كه هرمرحله از مراحل قبل سخت تر خواهد بود براي نمونه مرحله اول از داخل هواپيما بايد هواپيماهاي در حال پرواز نشانه گرفته شود، يعني هواپيماي اصلي ثابت و بايد با اسلحه هواپيماهاي دشمن منهدم شوند، مرحله دوم از روي زمين با توپخانه بايد هواپيماها نابود شوند اما مرحله سوم سخت تر شده و حالا كاربر بايد هم هواپيما خود را به پرواز درآورد و هم هواپيماهاي دشمن را نابود سازد. صداي شليك ها ، پرواز هواپيماها و انفجار آن ها در آسمان و صداهايي كه توليد مي شوند در Battlestrike: The Road to Berlin به جذابيت بازي كمك بسياري مي كنند. بازي نياز به دقت و سرعت عمل بالايي هم دارد ، نشانه گرفتن از يك سو و همچنين دنبال كردن حركت هواپيماها از جذابيت هاي بازي است، چراكه هيچ يك از هواپيماها با يك تير منهدم نخواهند شد و بايد با تعقيب آن ها و شليك مداوم تيرها آن ها را نابودكرد.

قابليت هاي كليدي بازي Battlestrike: The Road to Berlin :
- گرافيك بسيار مناسب بازي
- صداهاي بسيار جذاب و هماهنگ با تصاوير
- مراحل مختلف در بازي كه هريك خصوصيات مربوط به خود را دارند.
- امكان زوم در تصاوير براي پيدا كردن راحت هواپيماها
- اسلحه هاي متفاوت در بازي
- نياز به دقت و سرعت عمل بالا
- نصب سريع و آسان بازي
- سازگار با سخت افزارهاي معمولي
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ... 


ادامه مطلب

[+] نوشته شده توسط ♥ ♀★•★♥ princesS AmiRi♥★•★♀ ♥ در 10:53 | |







فرار از زندان در بازی Prison Break The Conspiracy

منبع : www.AsanDownload.com

 

شاید به نظر برسد که گروه آسان دانلود نسبت به دیگر سایت ها کند عمل می کند و نرم افزارها یا بازی های حجیم را با صرف مدت زمانی طولانی تر برروی سایت قرار می دهد ؛ این امر تا حدودی صحیح است اما نکته مهم اینجاست که ما همیشه سعی می کنیم ابتدا فایل ها که غالبا نرم افزار و بازی هستند به طور کامل تست و سپس برروی سایت قرار گیرند و برای نمونه همین بازی که بسیار محبوب هم هست و با استفاده از داستان جذابی که دارد در همین مدت کوتاه هم پس از ارائه توانسته دل کاربران را بدست آورد را ابتدا دانلود ، تست و کرک کرده ایم. مدت زمان طولانی صرف دانلود و آپلود این بازی شده است تا شما کاربران با خیالی آسوده آن را دانلود کنید.
فرار از زندان که سریال آن یکی از پربیننده ترین سریال های تاریخ جهان بوده و هواداران زیادی در سراسر جهان و ایران هم دارد حالا در قالب یک بازی با نام Prison Break The Conspiracy عرضه شده است. بازی جذابی که با ژانر اکشن و با داستانی شبیه به سریال فرار از زندان طراحی و پیاده سازی شده است. در این بازی که از موتور گرافیکی بسیار قدرتمندی بهره می برد کاراکترها و نقش آفرین ها دقیقا به مانند سریال ساخته و خلق شده اند.
صداهای موجود در بازی کاملا هماهنگ با تصاویر و کاراکتر پیاده سازی شده و البته Gameplay قدرتمند بازی نقش مهمی را در هرچه محبوب تر شدن بازی ایفا می کند. تصاویر که به صورت کاملا سه بعدی گردهم جمع شده اند و حالا یک بازی جذاب را پدید آورده اند باعث خواهند شد تا همه چیز برای انجام بازی از سوی کاربران آماده شود.
مطمئنا طرفدارانی که مدتی پیش به تماشای سریال جذاب فرار از زندان نشسته اند حالا با انجام بازی Prison Break The Conspiracy می توانند هیجانی دو چندان را تجربه کنند. همه مکان ها و لوکیشن ها درست و دقیق به مانند سریال طراحی شده و به نمایش کشیده می شوند و بسیاری نکته های دیگر که از جمله آن ها می توان به مخفی شدن یا بالا رفتن از انواع وسایل یا پائین آمدن از لوله ها از جمله ی نکات جالب در بازی به شمار می رود. این بازی هم اکنون به صورت کامل برروی سرور های آسان دانلود قرار گرفته تا شما کاربران عزیز بتوانید بدون هیچ گونه هزینه ای آن را به سادگی دریافت کرده و از این داستان جذاب در قالب یک بازی نهایت لذت را ببرید.


قابلیت های کلیدی بازی Prison Break The Conspiracy :
- گرافیک فوق العاده قدرتمند بازی
- محیط کاملا سه بعدی
- برگرفته شده از داستان سریال جذاب فرار از زندان
- سخن گفتن تقریبا اکثر کاراکترهای بازی
- شبیه سازی شده بسیار نزدیک به واقعیت
- امکان مخفی شدن یا حرکت برروی قسمت های صعب العبور
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


ادامه مطلب

[+] نوشته شده توسط ♥ ♀★•★♥ princesS AmiRi♥★•★♀ ♥ در 10:51 | |



جاوا اسكریپت