نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دانلود بازی جذاب Redneck Kentucky The Next Generation Chickens

دانلود بازی جذاب Redneck Kentucky The Next Generation Chickens


همه سعی ما در این بوده تا بتوانیم علاوه بر قرار دادن دانسته های اندک خود به شما کاربران گاهی هم وسایل سرگرمی شما را در قالب بازی هایی فراهم کنیم. بازی هایی که حجم مناسبی داشته باشند و در عوض هم بتوانند شما را در اوقات فراغت سرگرم کنند و حالا با همین هدف بازی جدیدی به نام Redneck Kentucky The Next Generation Chickens را معرفی می کنیم. با این که نامش نسبتا طولانی است اما از حجم مناسبی بهره می برد و با توجه به همین حجم هم گرافیکی قابل قبولی دارد. موزیک های دلنشینی همراه بازی گنجانده شده اند که در طول انجام هر مرحله اجرا می شوند این موزیک ها جذابیت بازی را دو چندان خواهند کرد. موضوع ساده بازی از جمله خصوصیت های بارز آن است ؛ کاربر در این بازی نقش یک جوجه را بازی می کند که در هر مرحله با تیراندازی به سمت اهداف مختلف قصد دارد تا به مراحل بعدی قدم گذاشته و در نهایت به هدف خود یعنی بدست آوردن دنیای بازی دست پیدا کند. این بازی تا حدودی هم نکات آموزشی دارد چرا که لغاتی که در بازی استفاده می شوند کاملا به صورت انگلیسی بوده و کودکان می بایست سعی کنند تا هریک از کلمات را درک کنند. بازی Redneck Kentucky The Next Generation Chickens برای سنین مختلف مناسب بوده و اکثر کاربران می توانند با آن سرگرم شوند.

قابلیت های کلیدی بازی Redneck Kentucky The Next Generation Chickens :
- گرافیک مناسب نسبت به حجم بازی
- موزیک های موجود در بازی
- ژانر تیراندازی به اهداف
- مناسب برای سنین مختلف
- اول شخص بودن بازی
- عدم نیاز به آشنایی برای انجام بازی
- مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


ادامه مطلب

[+] نوشته شده توسط ♥ ♀★•★♥ princesS AmiRi♥★•★♀ ♥ در 10:49 | |







دانلود Arma 2 : Reinforcements جنگی تمام عیار در قالب بازی

دانلود Arma 2 : Reinforcements جنگی تمام عیار در قالب بازی

 

بازی جدیدی که به تازگی ارائه شده و در محیط مجازی هم هواداران زیادی پیدا کرده و در ژانر بازی های اکشن می باشد Arma 2 – Reinforcements نام دارد. بازی فوق العاده جذاب و با کیفیتی که از نظر گرافیکی یکی از طبیعی ترین بازی هایی است که تا به حال عرضه شده است. نسخه های مختلفی از این بازی قبلا ارائه شده اما نسخه ای که پیش روی شما کاربران قرار دارد با استفاده از تغییرات انجام گرفته در گرافیک ، حرکات در تمامی بخش های بازی و بسیاری گزینه های دیگر با بهبود چشمگیری مواجه شده است. این بازی جنگی که به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده با وسایلی همچون ماشین ها ، اسلحه ها ، هواپیماها و به طور کلی تمامی وسایلی که با نمونه های اصلی هیچ گونه تفاوتی ندارند فوق العاده جذاب تر خواهد شد چرا که کاربر پس از طی چند دقیقه می تواند محیط یک جنگ واقعی را حس کند.
اجرای بازی به حالت تک نفره که نقش اول به همراه دوستش در جنگ ها شرکت می کند یا اجرا به صورت مولتی یوزر که امکان اجرای بازی تا 50 نفر را هم فراهم می کند از نکات بسیار جالب و کلیدی این بازی محسوب می شود. از دیگر ویژگی های Arma 2 : Reinforcements می توان به انجام تمامی کارها توسط پلیر اشاره کرد. برای مثال تمامی ادوات جنگی توسط خود کاربر باید تعمیر و بازسازی شود ؛ نکته ای که در کمتر بازی می توان نمونه آن را مشاهده کرد این مورد خود سبب جذاب تر شدن بازی می شود چرا که یک جنگ تمام عیار پیش روی کاربرانی است که این بازی را دانلود و نصب و سپس اجرا می کنند.


نام بازی: Arma 2 : Reinforcements
پلتفورم : PC
ژانر: اول شخص تیراندازی
موعد انتشار: 2011
نوع فایل : ایمیج دی وی دی
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: E-Frontier
حمایت توسط : Bohemia Int
درجه بندی سنی : +۱۸
قابلیت آنلاین: دارد
کرک : از پیش کرک شده
حجم بازی : 6.36 گیگابایت


ادامه مطلب

[+] نوشته شده توسط ♥ ♀★•★♥ princesS AmiRi♥★•★♀ ♥ در 10:46 | |







دانلود Operation Flashpoint Red River نهایت هیجان در جنگ های مجازی

دانلود Operation Flashpoint Red River نهایت هیجان در جنگ های مجازی

 

یکی از جدیدترین بازی های منتشر شده در محیط مجازی در ژانر Shooter بازی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده Operation Flashpoint Red River است. بازی بسیار جذابی که از گرافیک فوق العاده بهره می برد و به سبب همین گرافیک قدرتمندش برای کاربرانی که این بازی را تجربه می کنند فوق العاده هیجان انگیز خواهد بود. Codemasters بسیار تلاش کرده تا این بازی موفق باشد ؛ تا حدود بسیار زیادی موفق هم بوده و توانسته با موضوع جالب این بازی کاربران زیادی را جذب کند.
این بازی با داستان جالبش که جنگ میان نیروهای آمریکایی و آزادی خواهان را به تصویر می کشد قدم به سیستم های رایانه ای گذاشته است ؛ سلاح های بسیار پیشرفته و نزدیک به واقعیت که شامل اسلحه های کوچک و بزرگ خواهد شد به جذابیت بازی کمک زیادی می کند ؛ کاربران با همین اسلحه های کاملا مدرن می توانند به جنگ با دشمنان بروند و به واسطه پشتیبانی نیروهای خودی آن ها را از پای درآورند. GamePlay بازی فوق العاده بوده و از نظر بسیاری از پلیرها حتی قادر است تا با مدل های مختلف Call Of Duty هم رقابت کند. صحنه های اکشن بازی کاملا شبیه به آن چیزی است که در واقعیت اتفاق می افتد ؛ جلوه های ویژه ای نظیر انفجارها جذابیت را دوچندان خواهند کرد. محل انجام جنگ ها حوالی تاجیکستان است. پس دره های تاجیکستان آماده مبارزات کاربرانی هستند که Operation Flashpoint Red River را دانلود می کنند و به جنگ با دشمنان می روند.


نام بازی: Operation Flashpoint Red River
پلتفورم : PC
ژانر: تیراندازی
موعد انتشار: 2011
نوع فایل : ایمیج دی وی دی
زبان:  English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Codemasters
حمایت توسط : Codemasters
درجه بندی سنی : +۱۸
قابلیت آنلاین: دارد
کرک : دارد
حجم بازی : 4.36 گیگابایت


ادامه مطلب

[+] نوشته شده توسط ♥ ♀★•★♥ princesS AmiRi♥★•★♀ ♥ در 10:44 | |







بازي بسيار جذاب Counter Strike Source Classic

بازي بسيار جذاب Counter Strike Source Classic

 


بازي جذاب Counter Strike Source Classic يکي از بهترين و جديدترين بازيهاي شبکه هست که نيازي به توضيح ندارد! آخرین نسخه و ویرایش ارائه شده از بازی اکشن تروریستی بسیار محبوب Counter Strike که زیبایی آن در محیط شبکه و بازی به صورت انلاین و گروهی چندین برابر می شود. این نسخه از بازی در سال 2011 عرضه شده و هم اکنون نیز بعد از سالها مورد استفاده بسیاری از گیم نت ها و گروههای بازی در سرتاسر دنیا به دلیل گرافیک خوب، سرعت مناسب بازی و ویژگی های منحصر به فرد دیگر است این بازی بیش از 1.5 میلیون فروش در سرتاسر دنیا داشته که رقمی چشمگیر است و توانست رتبه برترین و پرفروش ترین بازی اکشن آنلاین را از آن خود کند. این بازی زیبا بر پایه هسته بازی مطرح Half-Life ساخته و پردازش شده است.

- سازنده : كمپاني Turtle Rock
- ناشر : كمپاني Sierra Entertainment
- تاريخ انتشار : 25.06.2011
- وب سايت اختصاصي : Counter-Strike: Condition Zero
- رده بندي ژانر : اکشن تروریستی و شلیک کننده
- ميزان دشوار بودن : متوسط
- زبان بازي : Russian, English
- زمان مورد نياز براي آشنايي كامل با محيط بازي : حداکثر 15 دقیقه
درجه بندی سنی : +۱۸
- قابلیت آنلاین: دارد
حجم بازی : 690 مگابایت

قابليتهاي كليدي بازی Counter Strike Source Classic:
- محیط زیبا و آیتم های جزئی طراحی شده
- اتمسفر و محیط طبیعی مانند باران و برف و جلوه های ویژه زیبا این چنینی
- قبابلیت بازی در MAP ها و نقشه های گوناگون
- سلاح ها و تجهیزات متعدد و حقیقی
و ...


ادامه مطلب

[+] نوشته شده توسط ♥ ♀★•★♥ princesS AmiRi♥★•★♀ ♥ در 10:43 | |







دانلود Assassin's Creed : Revelations تجربه ای لذت بخش در افشای رازها

دانلود Assassin's Creed : Revelations تجربه ای لذت بخش در افشای رازها

 

همه چیز آماده شده تا شما کاربران تیغ ها را از دستان خود بیرون کشیده و به مبارزه ای خون بار بروید. بالاخره پس از مدت ها انتظار جدیدترین نسخه از سری بازی های Assassin's Creed که شاید بتوان آن را با کیفیت ترین نمونه در 4 مدل قبلی نامید با نام Assassin's Creed : Revelations نیز منتشر گردید. از زمانی که اولین نسخه از این سری بازی ها به سبکی نو و جدید از سوی UbiSoft منتشر شد کاربران نمونه ای جدید از جنگ های قدیمی را مشاهده نمودند. جایی که شمشیر و تیغ ها جای تفنگ های مدرن را گرفت و حرکات زیبای نقش های اول در هر نسخه توانست کاربران زیادی را جذب خود نماید. داستان بسیار جذاب و کم نظیر هم مزید بر علت شد تا سه نسخه قبلی جز جذاب ترین بازی هایی باشند که تا به حال کاربران به خود دیده اند.
اما از این مقدمه ها که بگذریم به نکات مهم و کلیدی بازی میرسیم که در آن ازیو حالا حدودا 50 ساله شده و در ادامه نسخه Brotherhood به جنگ با دشمنان می پردازد تا بتواند راز نسل های گذشته خود را کشف نماید. همان ابزار و وسایل جنگی مانند شمشیرها ، تبرها ، خنجر های مخفی ، تیغ هایی که میان انگشتان مخفی کرده بود و بسیاری دیگر از ادوات را در این نسخه هم با خود به همراه آورده است. اما از نکات کلیدی بازی هم می توان به بهبود یافتن وضعیت گرافیکی و ترکیب بندی جالب تر رنگ ها در همه قسمت های بازی اشاره نمود ، رنگ لباس و چهره نقش اول بازی کاملا متفاوت شده است و همین برای جذاب تر شدن بازی کمک زیادی می کند ؛ دشمنان به شدت قوی تر شده اند و تنها کاربرانی در مقابل دشمنان موفق هستند که بتوانند با بهره گیری صحیح از جنگ افزارهای خود آن ها را از پای درآورند. کشورهای مختلف و شهرهای زیبا که با شبیه سازی بی نظیر آماده شده اند واقعا لذت یک بازی هیجان انگیز را به کاربران هدیه می دهند. همچنین در این نسخه هم کسانی هستند که مانند نسخه قبل در جنگ ها به کمک نقش اول بازی می آیند اما نکته مهم اینجاست که در این نسخه مدیریت و جنگ این یاری دهندگان بسیار آسان تر شده و آن ها کمک بیشتری به ازیو خواهند کرد.
نسخه رایانه ای این بازی هرچند با کمی تعویق اما بالاخره عرضه گردید و حالا فرصت خوبی است تا کاربران از انجام Assassin's Creed : Revelations نهایت لذت را ببرند. خوشحالیم آسان دانلودجز اولین سایت های فارسی زبانی است که نسخه رایانه ای این بازی جذاب را به کاربرانش هدیه می دهد. مطمئنا کسانی که نسخه های قبلی این بازی متفاوت از همه نظر را بازی کرده اند منتظرند تا ببیند آیا ازیو بازهم می تواند در مواجه با دشمنان پیروز بوده و به راز کشته شدن جدش دست پیدا کند یا خیر؟


نام بازی: Assassin's Creed : Revelations
پلتفورم : PC
ژانر: اکشن
موعد انتشار: 2011
نوع فایل : ایمیج اصلی
زبان: English
ناشر: UbiSoft
درجه بندی سنی : +17
قابلیت آنلاین: دارد
کرک : دارد
حجم بازی : 7.89 گیگابایت


ادامه مطلب

[+] نوشته شده توسط ♥ ♀★•★♥ princesS AmiRi♥★•★♀ ♥ در 10:41 | |







ساختن سي دي ويندوز به صورت سفارشي nLite v1.4.9.1

منبع : www.AsanDownload.com

 

nLite یك نرم‌افزار خارق‌العاده كه از طریق رابط گرافیكی خود به شما امكان می‌دهد هر یك از اجزا و مؤلفه‌های ویندوز را كه بخواهید، از روی این سیستم‌عامل بردارید. بعد از حذف هر مؤلفه، این گزینه در اختیار‌تان قرار می‌گیرد تا یك ویندوز جدید به صورت سی‌دی تولید كرده و آن را منتشر نمایید. در واقع این نرم‌افزار این اجازه را به شما می‌دهد تا هر نوع ویندوزی را كه دوست دارید با متعلقات و مخلفات مورد نظرتان، تولید كرده و در اختیار دیگران بگذارید. شما ميتوانيد توسط اين نرم افزار تمامي هات فيكس هاي مورد نياز يا سرويس پكهاي موجود ويندوز و همچنين درايورهاي مورد نياز براي نصب ويندوز را به سي دي نصب خود اضافه كنيد.

قابليتهاي كليدي نرم افزار nLite v1.4.9.1:
- اضافه كردن سرويس پك هاي جديد به سي دي ويندوز براي نصب آسان
- نصب و حذف كردن برنامه هاي ويندوز
- امكان اضافه كردن تم و تصاوير و...
- اضافه كردن درايور هاي نصب ويندوز
- امكان غير فعال كردن و حذف قابليتهاي غير ضروي در ويندزو براي افزايش سرعت
- قابليت اضافه كردن نصب خودكار ويندوز
- اضافه كردن وصله هاي ويندوز به سي دي نصب ويندوز
- ساخت سي دي بوت ويندوز با فرمت ISO
- امكان ايجاد امكانات دلخواه در رجيستري ويندوز
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...


ادامه مطلب

[+] نوشته شده توسط ♥ ♀★•★♥ princesS AmiRi♥★•★♀ ♥ در 10:36 | |







حذف تمامی پسوردهای ویندوز مایكروسافت با Windows Password Remover v7.0

Windows Password Remover v7.0

آیا شما هم از کسانی بوده اید که بعد از گذاشتن پسورد بر روی ویندوزتان، آنرا فراموش کرده اید؟! آیا تا به حال نیاز به شکستن پسورد ورودی ویندوزهایی همچون XP,Vista,Win7 و .... پیدا کرده اید؟! آیا به خاطر فراموش کردن رمز ویندوز 7 خود مجبور به تعویض آن نشده اید؟! در گذشته نرم افزارهایی برای شکستن چنین پسوردهایی به بازار آمدند، اما آخرین نسخه نرم افزار 7 Windows Password Remover با قدرتی باور نکردنی از عهده تمامی نسخه های مایكروسافت، برآمد. این نرم افزار از ویندوز 7، ویستا، اکس پی، سرور 2003، ویندوز 2000 و.... پشتبانی کامل می کند و آخرین تست این نرم افزار توسط آسان دانلود، روی نسخه نهایی ویندوز 7 Ultimate  نصب شده بر روی یک لپ تاپ  Dell Latitude D830 و در مد هارد Sata  انجام شد که با موفقیت کامل رو به رو شد. نتیجه این تست بیانگر قدرت این نرم افزار و قابل تعمیم در سازگاری کامل با سیستم ها و لپ تاپ های جدید است. ضمنا در این تست تمامی یوزرهای ویندوز قابل مشاهده و تمامی پسوردها قابل حذف بود. از طرفی پسورد Syskey نیز بر روی ویندوز فعال بود که توسط همین نرم افزار، حذف شد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Windows Password Remover v7.0:
- صد درصد قابل بازگشت
- قابلیت حذف تمامی پسوردها با سرعت بسیار بالا و در سهولت کامل
- عدم نیاز به پاک کردن و نصب مجدد ویندوز به خاطر یک پسورد!
- قادر به حذف پسورد تمامی ویندوزها جمله ویندوز محبوب 7
- ریست تمامی پسورد های بوت آپشن(شامل پسورد startup که توسط syskey ایجاد می شود)
- نمایش مشخصات یک اکانت
- ریست پسوردهای local Administrator
- ریست پسوردهای Domain Administrator
- ریست تمامی پسوردهای محدود کننده و کنترل کننده کاربران یک ویندوز
- ریست پسوردها تنها با ساختن یک سی دی بوت (با رایت ایمیج موجود در پک)
- پشتیبانی از فرمت های سیستمی (FAT16, FAT32, NTFS and NTFS5)
- پشتیبانی از تمامی انواع هارد دیسکها (SATA, IDE and SCSI)
- پشتیبانی از لپ تاپ های جدید، سیستم های خانگی و سرورها
- و...


ادامه مطلب

[+] نوشته شده توسط ♥ ♀★•★♥ princesS AmiRi♥★•★♀ ♥ در 10:33 | |







فارسي ساز ویندوز محبوب 7 منتشر شد !!!

منبع : www.AsanDownload.com


برای اولین بار در میان سایت های دانلود فارسی زبان آسان دانلود تقدیم میکند
سرانجام بسته نرم افزار فارسي ساز ويندوز محبوب 7 توسط مايكروسافت ارائه گرديد. پس از نسخه موفق فارسي ساز ويندوز ايكس پي و ويندوز ويستا كه با استقبال بسيار زياد توسط كاربران فارسي زبان از اين فارسي ساز واقع شد. شما پس از نصب اين فارسي ساز بر روي ويندوز 7 خود علاوه بر فارسي شدن تمامي بخشها و منوهاي ويندوز 7 ميتوانيد تمامي پيغامها و حتي Help ويندوز را با زبان شيرين فارسي مشاهده كنيد. شما ميتوانيد با دريافت بسته LIP ويندوز هفت و نصب آن بر روي ويندوز خود تمامي بخشهاي مورد استفاده خود را به زبان شيرين فارسي مشاهده كنيد اين نرم افزار قادر به فارسي سازي منوها،‌عناوين برنامه ها، برنامه هاي جادويي نصب، كادرهاي گفتگو، و فارسي سازي تمام اخطارها و راهنماهاي ويندوز 7 مي باشد. يكي از بهترين گزينه هايي كه ما كاربران فارسي زبان ميتوانيم از آن استفاده بهينه نماييم و ميتوان به بهترين مزيت اين فارسي ساز اشاره كرد. استفاده از راهنما يا همان Help ويندوز به زبان فارسي است كه از اين طريق شما دوستان ميتوانيد به نكات بسيار جالب در مورد اين ويندوز پي ببريد و ترفندهاي استفاده از ويندوز محبوب 7 و همچنين روش پيكر بندي سيستم خود و صدها موارد استفاده از اين ويندوز و نكاتي كه تا به حال در هيچ وب سايتي منتشر نشده است را بياموزيد.

قابليتهاي كليدي فارسي ساز ویندوز محبوب 7:
- فارسي سازي متن در برنامه های جادویی، کادرهای گفتگو، منوها و عناوین راهنمایی و ...
- قابليت نصب و فارسي سازي ويندوز هاي 64 بيتي و 32 بيتي
- قابليت فارسي سازي تمامي Help ويندوز
- تبديل كل محيط ويندوز از راست به چپ
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- عدم نیاز به پاک کردن و نصب مجدد ویندوز براي فارسي سازي
- رایگان بودن نرم افزار و داراي حجم بسيار كم
- سازگار با تمامي نسخه های مختلف ویندوز 7 و فارسي سازي آنها
- و ...


ادامه مطلب

[+] نوشته شده توسط ♥ ♀★•★♥ princesS AmiRi♥★•★♀ ♥ در 10:31 | |







کرک جدید و معتبر ویندوز XP با 1Click Activate & Genuine XP 2011


مطمئنا امروزه با وجود سیستم عامل محبوب سون باز هم افراد بسیاری بنا به دلایل مختلف از نسخه ها و سرویس پک های مختلف سیستم عامل XP که شاید برای آن ها هنوز هم بهترین گزینه محسوب می شود استفاده می نمایند. اما یکی از مشکلاتی که همواره برای کاربران این سیستم عامل وجود داشته است مشکل قانونی نبودن این ویندوز یا به اصطلاح همان Genuine نبودن آن می باشد که به ندرت برای رفع آن کرک یا پچی را می توان یافت. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود قصد دارد تا با ارائه ی 1Click Activate & Genuine XP 2011 که جدیدترین کرک و معتبرترین کرک موجود برای انواع مختلف ویندوز های XP به شمار می رود شما را در رفع این مشکلتان یاری نموده تا بتوانید به راحتی ویندوز خود را قانونی کرده و با خیال راحت از آن استفاده نمایید. این کرک بر روی کلیه ی ویندوز های XP  و سرویس پک های 1، 2 و 3  قابل استفاده بوده و آن ها را فعال می نماید.


ادامه مطلب

[+] نوشته شده توسط ♥ ♀★•★♥ princesS AmiRi♥★•★♀ ♥ در 10:29 | |







دانلود ویندوز 7 Enterprise سرويس پك 1 آپديت October 2011 - نسخه 64 بيتي

دانلود ویندوز 7 Enterprise سرويس پك 1 آپديت June 2011 - نسخه 64 بيتي


نسخه ی کامل ویندوز 7 اینتپرایز همراه با جدیدترین آپدیت ها تا تاریخ October 2011 را به صورت کاملاً رایگان و بدون محدودیت از آسان دانلود دریافت نمایید!
بی شک همه ما به این نکته وافق هستیم که در حال حاضر یکی از محبوب ترین سیستم عامل ها ویندوز بسیار جذاب 7 است. ویندوزی بسیار کارآمد که به نظر می رسد بتواند حتی از ویندوز ایکس پی هم موفق تر عمل کند چرا که تنها پس از یکسال از زمان ارائه رسمی آن بیشتر کاربران مجذوب آن شده و ترجیح داده اند تا از آن به عنوان سیستم عامل پایه خود بهره بگیرند. سیستم عاملی که پس از ویستا توانست شکست های بزرگ مایکروسافت را جبران کند و حالا تقریبا در یکمین سال تولید این ویندوز مایکروسافت اولین نسخه از سرویس پک آن را ارائه داده است. این سرویس پک که قابلیت های جدیدی را به کاربران می دهد امنیت این سیستم عامل محبوب را افزایش داده، زبان های محلی با بهبود چشمگیری رو به رو شده اند و البته سازگاری با تکنولوژی های جدید هم بخش دیگری است که به عنوان سرویس پک به ویندوز 7 اضافه شده است. در چند پست قبل ما سرویس پک را به دو صورت نسخه 32 بیت و نسخه 64 بیت در سایت قرار دادیم تا کاربران بتوانند به راحتی و با دانلود این پک ها سیستم عامل ویندوز 7 خود را به روزرسانی کنند اما در این مطلب قصد داریم تا پیش کش بهتری را ارائه دهیم و آن هم نسخه کامل ویندوز 7 بوده که به همراه سرویس پک 1 آماده شده است. یعنی پک به ویندوز اضافه شده و نیازی نیست که کاربران پس از نصب ویندوز Se7ven سرویس پک 1 را به صورت جداگانه نصب نمایند چرا که خود ویندوز در موقع نصب تغییرات و پک 1 را اعمال خواهد کرد.
این مدل نصب یعنی قرار دادن پک به همراه ویندوز مزایای زیادی دارد اول این که مدت زمانی که طول خواهد کشید تا ویندوز نصب شود به همان اندازه دفعات قبلی بوده و نیازی نیست که زمانی هم صرف شود تا سرویس پک به صورت جدا نصب گردد. کرک هایی که در پس از نصب اعمال می شوند دیگر نیاز به تست برای سازگاری با سرویس پک نداشته و کاربر مطمئن خواهد بود که ویندوز نصب شده تا مدت ها بدون هیچ گونه کرک خاصی فعال خواهد بود.
اما همه این مقدمه چینی ها برای این بود که ما Microsoft Windows 7 Enterprise x64 SP1 Integrated October 2011 را برای دو پلتفرم 32 بیتی و 64 بیتی پیش کش کنیم تا جز اولین سایت هایی باشیم که این ویندوز محبوب را با جدیدترین به روزرسانی ها با لینک مستقیم در اختیار کاربران قرار می دهند. این ویندوز که کامل ترین نسخه برای همه کاربران است تمامی قابلیت های ویندوز 7 را در بر گرفته و با آخرین به روزرسانی ها ، جدیدترین درایورها، ایمن تر از گذشته و بالاخره سازگارتر با سخت افزارهای جدید قدم به رایانه های کاربران آسان دانلود می گذارد. در این یکسال گذشته این محصول مایکروسافت آنقدر موفق عمل کرده که تقریبا اکثر افراد و حتی کاربران مبتدی هم آشنایی نسبتا کاملی با ویندوز 7 داشته و با امکانات آن دست و پنجه نرم کرده اند ؛ به همین دلیل است که فکر می کنم لازم نباشد تا توضیح زیادی در مورد امکانات این سیستم عامل نسل جدید داده شود.

نسخه ی از ویندوز 7 اینتپرایز که در اینجا برای دانلود قرار داده شده است، در بردارنده تمامی آپدیت های مایکروسافت تا تاریخ October 2011 می باشد.

تغييرات عمده نسخه Microsoft Windows 7 Enterprise x64 SP1 October 2011:
- اضافه شدن هزارن آپديت امنيتي و مفيد براي امنيت و پايداري بيشتر
- بهبود سرعت و کارآیی سیستم
- بهبود در لود و بارگزاری اولیه سیستم یا همان بوت شدن
- افزایش امنیت در بخش های مختلف
- ويژگي هاي جديد در بخش شبکه و Network
- سرعت بالاتر ويندوز،منوي استارت و ...
- سازگاری کامل تر با تکنولوژی های جدید سخت افزاری
- پايداري بيشتر ويندوز و سرعت بيشتر نصب آن
- افزایش توان در پخش با کیفیت تر فیلم های HD از طریق اتصال HDMI به خصوص صدای بهتر در HDMI
- امکانات متعدد در بخش های مختلف شبکه و کنترل از راه دور
- رفع مشکلات قبلی ویندوز مانند بخش پرینت و ...
- اضافه شدن امکانات برای زبان های محلی
- Help کامل و بي نقص براي آشنايي با ويژگي هاي جديد
- بهبود گزینه حذف و نصب نرم افزارهای کاربردی
- و ...

 


[+] نوشته شده توسط ♥ ♀★•★♥ princesS AmiRi♥★•★♀ ♥ در 10:27 | |



جاوا اسكریپت